Комплекс відпочинку Bliss

вул. Морська 3-м/1
9 Додати
Останнє редагування: 18.10.22

Деталі
3-D тур
Місцезнаходження: Залізний Порт
Адреса: вул. Морська 3-м/1

phonelogo Телефон: +38 (067) 11-11-067, +38 (099) 11-11-067
Контактна особа: Адміністратор
Кількість місць: 90
Переглядів сторінки : 74051
Наразі переглядають цю сторінку: 2 человека
Опис

Відпочинок на Чорному морі 2024, Залізний Порт

Відпочинковий комплекс "Bliss"

Bliss – новий комфортабельний відпочинковий комплекс на березі Чорного моря.
 
Комплекс розташований за 50 метрів від набережної, на одному з найпопулярніших курортів - Залізний Порт, готель Bliss пропонує Вам все необхідне для повноцінного відпочинку. 

Проживання

У VIP-номерах нашого готелю (класу люкс та напівлюкс) Ви знайдете все необхідне для комфортного проживання. Сучасний дизайн (2013-2014 споруди, в 2015 доданий новий 5-поверховий корпус). Вам пропонується повна комплектація номерів, ресторанне обслуговування, відвідування басейну, бездротовий WI-FI Інтернет та ще багато різноманітних можливостей завжди до Ваших послуг.

У вартість номера входить:

  • цілодобова служба прийому та розміщення;
  • харчування HВ – напівпансіон (сніданок, обід) (у період з 1.06. по 30.09. з 8.00-11.00, 13.00-16.00);
  • користування басейнами + комплімент (охолодний напій);
  • морозиво (з 15.00. – 16.30. у період з 1.06. – 30.09. коктейль-бар біля басейну);
  • користування спорт інвентарем;
  • клуб постійних гостей Bliss;
  • інтернет та Wi-fi на всій території комплексу;
  • допомога у бронюванні трансферу;
  • паркінг на території комплексу:
  • вода у номері при заселенні серветки сухі, вологі;
  • беруші для сну;
  • шампунь, гель для душу, мило при заселенні;
  • альбом для малювання, розмальовка, олівці, фломастери для дітей;
  • розміщення з домашніми тваринами за наявності вет. Паспорти, дотримання чистоти та тиші;
  • обладнане місце для прасування речей;
  • обладнане місце для прасування речей; рушники під час відвідування басейну.
При заселенні одного гостя знижка –100 грн. (у період з 1.05. до 1.09. знижка не діє).

За додаткову плату надаються такі послуги:

  • Лазня на дровах;
  • чан на дровах;
  • система Bliss class;
  • система Bliss class+;
  • пивоварня;
  • піцерія;
  • коктейль – бар біля басейну;
  • мангал – зона;
  • ресторан Free flow;
  • кальян;
  • пральня;
  • масаж;
  • додаткові місця для дорослих та дітей;
  • трансфер;
  • організація виїзних екскурсій
УВАГА! Для туроператорів спеціальна пропозиція.

Харчування

На території нашого комплексу розташоване цивілізоване місце «де поїсти», яке знаходиться зовсім поряд із пляжем!
 
До вашої уваги представлений ресторан коктейльної зони для всіх відвідувачів басейну, який порадує Вас смачною кухнею та здивує подачею різноманітних страв.
 
Ми пишаємося своєю їдальнею, блискучою чистотою і вичерпує гостинність та приємні аромати. Різноманітне та смачне меню кожен день!Запрошуємо вас на щоденну трапезу.
 
Чекаємо на вас:
  •  легкий та поживний сніданок з 8:00 до 10:00
  • комплексний ситний обід з 12:00 до 15:00
  • апетитна вечеря з 18:00 до 20:00
А комфорт додасть кондиціонер, великий екран, затишний сучасний інтер'єр.

Інфраструктура Bliss

- це ідеальне місце для проведення вечірок, корпоративів, весіль. Наші два зали можуть розмістити до 100 гостей кожен. Банкетні зали, ресторан, кафе-їдальня – Ви зможете вибрати той варіант, який найбільше підходить за розміром, типом розсадки та дизайну. Літній ресторан біля басейну. Два басейни – дитячий та дорослий. Зручні шезлонги та столики. Лазня. У Вашому розпорядженні 49 номерів на будь-який смак.
 
Гостинність, комфорт, конфіденційність та приємний відпочинок чекають на Вас у комплексі «Bliss»!
 
Ще однією "родзинкою" нашого комплексу є пивний ресторан, де ви можете скуштувати свіже пиво. До речі, це єдине місце на узбережжі Херсонщини, де є власна пивоварня!

Наші правила

Основне покликання нашого відпочинкового комплексу Bliss – зробити все для затишного, комфортного, спокійного і, звичайно, безпечного відпочинку наших гостей. Тому просимо і Вас дотримуватися правил нашого комплексу, адже це не наша забаганка, а міра, здатна захистити кожного з наших гостей.
 
Правила заселення до готелю Відпочинковий комплекс «Bliss»
  • працює для Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень, 365 днів на рік. Розрахунковий час – 12:00, час виїзду – 10:00, час заселення 12:00. Час заселення/виїзду за погодженням сторін, залежно від броні чи наявності вільних місць.
  • Розміщення Гостя здійснюється за наданням Адміністратору паспорта або іншого документа, що засвідчує його особу та внесення 100% оплати за весь період проживання в готелі.
  • Якщо з Вами відпочиватиме дитина, яка не досягла 16 років, необхідно пред'явити свідоцтво про народження.
  • Адміністратор готелю не вилучає паспорт чи інший документ під час Вашого перебування у нас.
  • При заселенні в готель Ви отримуєте ключ від номера (за втрату ключа, який має відшкодувати його вартість).
  • Після того, як Ви поселилися в номері, будь ласка, уважно огляньте його на предмет несправності або недоліків. Якщо вони виявлені, зверніться до Адміністратора з проханням їх усунути.
  • Переконливе прохання: не здійснювати самостійний ремонт меблів, електроприладів та обладнання.

Правила виселення з готелю

  • У день, коли спливає термін Вашого перебування в нашому готелі, необхідно звільнити номер до 10:00.
  • Якщо Ви не домовилися з Адміністратором про інший варіант (ранній/пізній виїзд), запросити відповідальну особу для огляду номера, або дочекатися, поки представник Комплексу зробить огляд самостійно, здати ключі.
  • У разі виїзду з Комплексу раніше запланованого часу без оповіщення Адміністрації (щонайменше за 3 доби) сума оплати за проживання не відшкодовується.
  • Не забувайте Ваші речі, їдучи з готелю.
  • Якщо Ви залишите номер у тому вигляді, в якому в'їжджали до нього, ми будемо Вам вдячні.
Незарегистрированный пользователь
Роксолана (Львів) 18.08.2021

Персонал: Вперше як тільки дзвонила поцікавитись про вільні місця,адміністратор показала своє ставлення до гостей.Номер, який мене цікавив на сайті не було фото,на що адміністратор сказала підвищеним тоном, це не мої проблеми і в мене немає часу з вами говорити.Тому ми обрали 2 варіант ,який був запропонований раніше.Приїхавши в готель адміністратор з незадоволеним лицем:" чого ви так скоро приїхали, вільний лише 1 номер ,а другий ще ні.Ми знали ,що заселення з 14:00 ,просто хотіли уточнити,але на таку хамську відповідь я не очікувала.Можливо ще їй не сподобалось ,що я говорила лише українською,а вона жодного слова не розуміла.Нам нічого не пояснили як попередньо по телефону ,так і коли приїхали жодної інформації про готель і що в ньому є.Ходили по 150 раз і цікавились самі .Персонал бару і ресторану ідентично відносився, фрази: сейчас; вы что не видите, что я занята або у меня полная посадка,ждите ,враховуючи ,що офіціантів було достатньо і вони просто стояли біля бару. Номер: У нас був покращений 2 х місний номер номером 131 .Вид на кущі і запах каналізації.Замість дозатора з милом , бутилка 0,5 л з мінеральної води , в яку налили мило.Холодильник ,який скоро впаде,бо хтось з попередніх гостей або це так мало бути, відламав частину поверхні на якій він стояв.Душова кабінка потребує заміни ржавчина кругом ,бруд і душ з якого текло зі всіх сторін.Чистоти як такої в день заселення не було.Шумоізоляція відсутня. Харчування: Сніданки були смачні і ситні,обіди-ні.Але було все одноманітне. І в кухні трохи поняття ,що подають на сніданок і що на обід не співвпадає з стандартами.Спецій на столі ніколи не було.Подавали їжу в надбитих тарілках .В перший день офіціант не попередила, що гарячі напої такі, як кава платні,хоча прописано ,що це входить у вартість номера. Персонал не знає всіх позицій меню і пояснити ,що входить і з чого готується не міг. Пляж: Як зазначено на сайті мав бути приватний,а насправді виявився загальний.Плюс в тому лише ,що готель знаходився на березі моря.Басейн не чистили нормально. Ціна/якість: і близько не співпадає. Неприємно те, що всім гостям, які заселялися в цей період проводили екскурсію по готелю і все розказували, а нам ні. І лише до нас таке ставлення було. Жахливий персонал і відношення до гостей. Не рекомендую!!!!

Незарегистрированный пользователь
виктория (Херсон ) 10.06.2018
Спасибо Вам огромное за прекрасный отдых!Мы очень счастливы,что остановились именно у Вас.Прекрасные номера,вкусная еда,чистейший бассейн и это все в пару шагов от моря.Спасибо приятному администратору Люде,которая встретила,провела и на протяжении нашего отдыха помогала по малейшему вопросу!Всему коллективу(кстати тоже очень приветливому) яркого,хорошего,горячего сезона!Держитесь,ребята!Вы лучшие!Будем рекомендовать вас друзьям и знакомым!Удачи Вам!
Незарегистрированный пользователь
Ирен (Харьков) 25.07.2015
Очень понравилось!!!!Чистые хорошие номера,отличное обслуживание!!!Замечательная аквазона!!!Отдельное спасибо сотруднику Роману!!!!!

Найкращі пансіонати курорту

Раніше Ви дивилися:
Караван-М Залізний Порт
Раніше Ви дивилися: