Готель Червоні вітрила

Пр-кт Курортний, 51
1 Додати
Останнє редагування: 10.01.23

Деталі
Місцезнаходження: Коблево
Адреса: Пр-кт Курортний, 51

phonelogo Телефон: +38 (097) 588 37 32, +38 (067) 385 51 95
Контактна особа: Адміністратор
Кількість місць: Уточняйте у администратора
Переглядів сторінки : 6645
Наразі переглядають цю сторінку: 2 человека
Опис

Відпочинок на Чорному морі 2024, Коблево

Оновлений готель "Червоні вітрила"розташований у курортному містечку Коблево на самому березі Чорного моря.

Проживання

Готель є комплексом різних будівель і припускає комфортне розміщення в номерах з прекрасним видом на море, як для молоді, так і для сімейних пар з дітьми. Дизайн, інтер'єр, обладнання номерів, а також обслуговування в готелі відповідають міжнародним стандартам. Номери в котеджах оснащені кондиціонером, супутниковим телебаченням, холодильником, стильними меблями, душем із гарячою та холодною водою цілодобово, окремим комфортабельним санвузлом із туалетним приладдям.Всі номери мають чудовий краєвид на море. Номери категорії люкс та апартаменти мають балкон-терасу з панорамним видом на море.
 
База відпочинку «Яскраво-червоні вітрила» пропонує відпочиваючим розміщення в різних корпусах, залежно від цінової політики.
  • Категорія "Люкс" представлена ​​такими номерами, як: "Пентхаус Junior", "VIP Пентхаус", "Двомісний 1-кімнатний Люкс у котеджі" та "Двокімнатний Люкс у котеджі". У номерах даної категорії гостям надається ліжко з ортопедичним матрацом, супутникове телебачення, інтернет, вбиральня, балкон з видом на море або басейн, а також ванна кімната з феном, рушниками і халатами.
  • Номери категорії «Стандарт» та «Економ» призначені для бюджетного відпочинку та готові розмістити від 1-го до 4-х осіб. Гості можуть користуватися спільним душем та туалетом на поверсі, у номерах є умивальник, ліжко, тумбочка та рушники.

Харчування

На території є ресторан, де можна замовити їжу. На пляжі є бар.

Інфраструктура

  • Просторі відкриті тераси з літні меблі.
  • До послуг гостей піщаний пляж з парасольками та шезлонгами.
  • У готелі є паркінг для автомобілів.
  • На території бази відпочинку розташований басейн з прісною водою, дитячий басейн, ресторан, дитячий майданчик, безкоштовна парковка, що охороняється.
  • Замовивши страви в барі, розташованому на піщаному пляжі, гості можуть трапезувати та милуватися красою морського пейзажу.
  • На всій території гості можуть скористатися безкоштовним інтернетом (Wi-Fi).
Незарегистрированный пользователь
Андрій (Львів) 09.08.2019
Про відпочинок. Був із сім`єю в готелі «Алые Паруса» (а не «Пурпурові вітрила») в м.Коблево Миколаївської області. На превеликий жаль, враження – негативні. Присутнє відчуття обману та розчарування. По порядку: Будучи в Україні, тут українською мовою ніхто не спілкується, жодних документів та оголошень в громадських місцях державною мовою не прописано. Йдеш вечором по вулиці і відусіль чуєшь Расєйскій шансон, здається, що потрапив на 30 років назад в СОВОК! Далі – номер в готелі конструктивно і по наповненості - чудовий, однак: - нічого не видно, шалена економія на освітленні, сантехніка стара і ледве працює, душ слабенький, бачок унітазу наповнюється навпіл, і тому повний злив здійснюється за 3-4 рази, постіль постійно волога, телевізор на два пульти, які не працюють, прибирання взагалі відсутнє. Наступне: басейн – постійно смердить хлоркою, малий душ біля нього не має стоку і тому біля нього збирається вода з брудом. УВАГА! Ресторан!!! Не вірте своїм очам, те, що записано в меню, - того немає на 70%, не зважаючи на попереднє замовлення, за браком продуктів – його не буде! Якість приготовлених страв така, що виникає думка- «як же треба навчатись, щоби так зіпсути продукти!!!» Гречка – шрапнель, вівсянка – луску плювати, зупа з фрикадельками – загроза хвороби, бо «фрикадельки з цибулею» - такі вони получились гірко-кислі, а на морі скумбрія – не свіжа , а разморожена - обійшлася у 370 гривень за одну рибку, яка була висушена на сухар, пересолена, для прикладу – в мене у супермаркеті один хвостик такої мороженої скумбрії коштує 50 гривень, і для чого нас так дурити? Ціни зашквальні, а якість – гівно. За 150 грамів неякісного вина я сплатив вартість цілої пляшки, а повірте у винах я знаю смак і ціну. Персонал – катастрофа! На весь ресторан 2 дівчинки літають по двох поверхах, їх не вистачає, а менеджер Павло постійно їх «тролить» просто в залі поряд із відвідувачами. Сидиш за столом, тривалий час очікуєшь, коли до тебе підійде офіціантка, вона обв`язково щось переплутає, щось забуде, і вже не хочеться того їдження, а потім далі квест – чекати, коли вона замаячить на обрії, щоби «замовити» в неї рахунок, і стільки ж чекати на здачу (за таку роботу дарувати чайових 50-200 гривень якось забагато). Декілька днів в регіоні був шторм, в результаті в отелі зникло світло, ніхто нічого пояснити не зміг, лише охоронник на КПП повідомив, що в трансформаторі вибило запобіжники, і в них таке іноді буває, що зараз поїдуть до Миколаєва, звідки привезуть нові запобіжники! Матка бозка! Якщо таке періодично відбувається, невже невистачає розуму мати в запасі такі запобіжники!? Жахи тривають! У зливу всі вулиці заповнюються водою, і отоє Коблєво перетворюється на Венецію. Деякі порядні господарі біля своїх отелів ставлять помпу і відкачують воду. Коли все висохло, я пішов по тих вулицях, і побачив, що трапи дощеприймачів існують, тільки в них вже проросла трава зі сміттям, і зливу води просто немає. А куди йдуть курортні збори. Як не соромно адміністрації міста, власникам готелів чудове місце пертворити на таке болото. Мені шкода затрачених грошей, часу і втрачених сподівань. Сюди я більше ніколи не приїду, всім знайомим про це перекажу.Хотілося відпочити на Батьківщині…

Найкращі пансіонати курорту